perjantai 16. tammikuuta 2015

200 toiston kuntotesti

Kuntotestejä on satoja, ellei tuhansia erilaisia. Uudenvuoden lupauksista puhuttaessa kannustin teitä asettamaan suoritukykyyn keskittyvän tavoitteen. Toki mittanauha on oiva kaveri, mutta tässä olisi yksinkertainen ja nopeasti tehtävä kuntotesti, jonka voi tehdä kotona vain sekuntikello välineenä. Testi on aika rankka ja käy hyvin myös ihan kunnon treeninä! :D Oletteko valmiita? Tässä tulee!

Tee jokaista liikettä 10 toistoa. Kierroksen jälkeen aloita uusi kierros heti ilman taukoa. Tee yhteensä viisi kierrosta ilman taukoja niin nopeaan tahtiin kuin pystyt. Kun kaikki viisi kierrosta on suoritettu, pysäytä sekuntikello. Siinä on tuloksesi. Kun kuntosi kohenee, sinun pitäisi pystyä tekemään setti lyhyempään aikaan.

10 toistoa / liike, 5 kierrosta ilman taukoja


Tässä vielä kuvat kaikista liikkeistä! Ja siltä varalta että jonkun liikkeen tekniikka tuntuu vaikealta, linkitin jokaiseen liikkeeseen hyvän videon. :)

Etunojapunnerrus: 



Istumaannousu:



Askelkyykky eteen:



Ojentajapunnerrus suorilla jaloilla: 
(jalkoja voi myös laittaa koukkuun, jolloin liike on kevyempi tehdä)




Ei muuta kuin testaamaan! Mikä on oma aikasi ja tavoitteesi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti